Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skrivartävling

Forum > Kreativitet > Skrivartävling

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hejhej
Det finns ju tråden Skrivarkampen. Men där är det tyvärr fullt Så därför tänkte jag starta den här. Om ni vill vara med kan ni skicka en uggla. Annars ska man inte anmäla sig i tråden!

Såhär går det till:
Jag skriver in ett tema och ni ska skriva en novell med det tema. Juryn kommer förvänta sig olika saker. Den Juryn tycker är bäst kommer vinna tävlingen så kommer vi hålla på i några veckor. Sen kommer den som har flest gånger vunna kommer att få ett PRIS, som jag inte kommit på än. Jag ska tänka på det.

Jag behöver 15 modiga tävlande. Så kom igen.

Jury:
Almispalmis
Ginny Weasley99

Tävlande:
Lisen563
Miss Black
Lemon



Tema: Dagbok
Ni ska skriva en historia i dagboksperspektiv. Karaktären för ha vilket kön ni vill, se ut hur ni vill, vara som ni vill och ha vilka intressen ni vill.
Ni ska skriva dennes första sida i dennes dagbok. På den här sidan ska ni skriva så mycket om karaktären som möjligt.
Vi i juryn förväntar oss: Funderingar, åsikter, och attityd. Vi ska få veta vem den här personen är, och lära känna den så mycket som möjligt på denna sida. Vi vill inte ha något "Mina favoritfärger är blablabla, och mitt favoritdjur är blablabla" - Nej, vi vill veta hur din karaktär tycker och tänker.
Längd: Ungefär en sida, ett A4-papper. Men den får såklart vara längre.
Måste vara inne: Den 28/11 ska historien senast vara inne. Men den får gärna komma typ idag. DAGBOKSTEMAT SKA IN IDAG!

18 okt, 2012 19:40

Detta inlägg ändrades senast 2012-11-28 kl. 15:12
Antal ändringar: 7

Lisen563
Elev

Avatar


Jag är med!

18 okt, 2012 20:14

Borttagen

Avatar


MEN KOMIGEN! SÅHÄR DÅLIGT KAN DET VÄL INTE VA!?

19 okt, 2012 14:56

Miss Black
Elev

Avatar


Jag är med

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m658fb3p6C1qg3g8c.gif Min bokblogg

22 okt, 2012 16:22

Borttagen

Avatar


kan jag vara jury?

30 okt, 2012 17:47

Lemon
Elev

Avatar


Vill gärna vara med!

Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika

30 okt, 2012 18:59

Borttagen

Avatar


BRA!

31 okt, 2012 07:17

Bevaka tråden

Forum > Kreativitet > Skrivartävling

Du får inte svara på den här tråden.