Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur ska man kunna förlåta [ SV]

Forum > Kreativitet > Hur ska man kunna förlåta [ SV]

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Namn: Hur ska man kunna förlåta
Rating: PG
Färdigskriven: Nej
Handling: jenny och Sofia har varit bästisar sen dagis, men när dom börjar sjuan förändras allting, Sofia börjar vissa vem hon egentligen är också träffar hon den vilda, cola populära Jessika. Och Jenny börjar göra saker man inte får göra, plötsligt är Sofia indragen i nått hon inte kan kontrollera.

ska jag börja?

1 aug, 2012 12:56

LauraTree
Elev

Avatar


JAAA, börja!!

1 aug, 2012 12:59

Borttagen

Avatar


kan bli bra
* bevakar*

1 aug, 2012 12:59

Borttagen

Avatar


Tack, nu kommer första deln av första kapitlet
Kapitel 1 del 1 av 2 Högstadiet
Sofia och Jenny går mot högstadiet dom ska börja sjuan idag.
- Vi måste hålla ihop säger Jenny.
- Mm svarar Sofia.
När dom kommer fram så står det en tjej vid ingången hon ser ut som en hårdrockare. Sofia kollar ner på sig själv hon gillar ju hårdrock men har aldrig riktigt vågat visat det för någon. Tjejen kollar up på dom hon ler Sofia ler tillbaka.
- Vad fan ler du till henne för hon ser ju helt dum ut ju säger Jenny.
- Mm säger Sofia.
- Bra för du förstår väl att du inte kan hänga med såna som ser ut som henne om du ska hänga med mig säger Jenny.
Tjejen som ser ut som en hårdrockare går fram till Sofia.
- Hej, säger hon.
- Hej, mumlar Sofia tillbacka.
- Jag heter Jessika och ska börja i 7a, vad heter du?, säger Jessika
- Jag.., börjar Sofia.
- Det ska du fan heller bry dig om din jävla, din jävla i alla fall du ser ut som du kommer från gatan, tro inte att du är bäst för det är du inte, tror inte att du kan sno MIN bästa vän!, skriker Jenny.
- Håll käften Jenny!, säger Sofia utan att tänka sig för.
- Jaha så du är på hennes sida nu?, frågar Jenny.
- En sak som du ska du ha klart för dig är att jag inte har visat vem jag själv är för dig, egentligen så har jag inte vågat säga vissa saker till dig som att jag inte vill vara bästis med dig längre bara vara vänner, säger Sofia som börjar bli väldigt arg på Jenny
- Fint, jättebra slipp då din jävla pompösa skit, jag har aldrig tyckt om dig heller, och för övrigt så var det jag som spred ryktet att du snattade och allt annat i 6:an och det ångrar jag inte, säger Jenny och går iväg.
- Jag heter Sofia föresten och ska också börja i 7a, säger Sofia.
- Okej, vem var det där egentligen?, frågar Jessika.
- Min före detta bästa vän och nu är vi inte ens vänner längre, säger Sofia.
- Jaha, tyckte hon var lite väl sminkad hade lite väl för rosa kläder på sig, säger Jessika.
- Tycker jag med, hon tvingar mig att klä mig så här egentligen så gillar jag hårdrock, säger Sofia.
- vad kul vi kanske kan gå till en affär där jag vet att dom säljer mycket hårdrockprylar efter skolan?, frågar Jessika.

1 aug, 2012 13:02

Borttagen

Avatar


bra
meer

1 aug, 2012 13:04

Bevaka tråden

Forum > Kreativitet > Hur ska man kunna förlåta [ SV]

Du får inte svara på den här tråden.