Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Meddelanden

Forum > Mugglarportalen > Buggar > Meddelanden

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej,

Jag har sett att meddelande ikonen lyser rött flera gånger även fast jag inte fått något meddelande från varken användare eller bevakad tråd. Det brukar alltid stå (om jag håller musen över) "2 Nya Meddelanden" fast jag inte har några.

Det här händer varje dag vid flera tillfällen och är en aning irriterande eftersom att jag måste kolla hela tiden för att försäkra mig om att jag inte har några meddelanden.
Nu har ikonen varit röd i ca en halv timme och jag har under den tiden inte fått några meddelanden.

30 sep, 2010 18:39

Nanyria
Elev

Avatar

+1


Har du testat att uppdatera?

30 sep, 2010 19:16

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nanyria:
Har du testat att uppdatera?


Ja, flera gånger.

30 sep, 2010 19:18

Nanyria
Elev

Avatar

+1


Vilken browser kör du med?

30 sep, 2010 20:16

Borttagen

Avatar


Explorer, men jag ska testa om det är samma problem med Chrome och Firefox.

1 okt, 2010 09:59

Borttagen

Avatar


Nu har jag testat i både Chrome och Firefox och problemet uppstår inte där, men när jag byter tillbaka till Explorer så händer samma sak igen även fast jag uppdaterar sidan.

Så det verkar vara Explorer som har problem och inte Mugglis..jag får helt enkelt hålla mig till de två andra webbläsarna istället.

Jag hade inte tänkt på att det kunde bero på vilken webblärare jag använde, tack så mycket iaf.

1 okt, 2010 10:17

Cindy Lewis
Elev

Avatar


Vad konstigt ?

"Klokhet och vett uti övermått är den finaste gåva människan fått."

2 okt, 2010 08:13

Oskan
Elev

Avatar


Händer ibland i Opera, men det försvinner kort därefter...

"May the force be equal to mass times acceleration"

5 okt, 2010 21:32

Nanyria
Elev

Avatar


Skulle rekommendera dig till att köra Firefox i vilket fall, även om det är en bugg som lär fixas av Erfa, Firefox är 1000 ggr bättre än explorer imo.

8 okt, 2010 02:11

MattiasD
Elev

Avatar


Har du testat att renska dina kakor? Har varit så för flera och då löste jag/vi det genom att jag skickade ett mail till dem och då fungerade det.

25 okt, 2010 23:03

Bevaka tråden

Forum > Mugglarportalen > Buggar > Meddelanden

Du får inte svara på den här tråden.