Försvunna pengar!!!
Forum > Mugglarportalen > Buggar > Försvunna pengar!!!
Användare | Inlägg |
---|---|
KnaZen
Elev |
Jag har blivit av med alla mina pengar plus att jag inte får pengarna jag vinner på "hänga harry" Det är väl inte möjligt att ha "-1807 knutingar"? Det står det iaf när jag ska handla...
6 jun, 2011 13:41 |
lisaa
Elev |
konsigt!
HP <3 6 jun, 2011 16:30 |
Katla
Elev |
6 jun, 2011 16:38 |
Borttagen
|
Precis samma sak har hänt mig! Bara spela Hänga Harry eller svara på frågor i frågesporten några gånger. 1807 knutingar går förvånansvärt fort att samla ihop; du kommer att hamna på nollstrecket in no time! Du behöver bara samla ihop tre till fyra galleoner ungefär. Bara fortsätt att spela Hänga Harry eller svara på frågor i frågesporten några gånger så ska du få se att det löser sig. Jag var ny på Mugglarportalen och hade endast 34 galleoner när detta hände mig, så jag förlorade inte så mycket (luckily). Förhoppningsvis var du inte stenrik innan du fick den här buggen; du kan nog inte få tillbaka dina förlorade galleoner, tyvärr. Unless Erfa can wave his wand and perform some sort of a miracle!
6 jun, 2011 18:30 |
sirius black/ tramptass
Elev |
...
IT ALL ENDS,,, Harry Potter And The Deathly Hallows 7 jun, 2011 15:04 |
KnaZen
Elev |
Nu har jag spelat upp mig så jag ligger på plus igen.
Lite drygt dock... Aja shit happens som man säger. 7 jun, 2011 19:05 |
seamus
Elev |
Skrivet av sirius black/ tramptass: Man får inte spamma.... Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor. 7 jun, 2011 20:16 |
Elin Granger
Elev |
konstigt!
JAG ÄLSKAR DYLAN O'BRIEN <3 8 jun, 2011 16:52 |
Cho chang!!<3
Elev |
väldigt konstigt! : det har aldrig hänt mig!
om du frågar får du aldrig veta vet du behöver du bara fråga 4 jul, 2011 19:59 |
Forum > Mugglarportalen > Buggar > Försvunna pengar!!!
Du får inte svara på den här tråden.