Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry Potter slut?

Forum > Kreativitet > Harry Potter slut?

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Lawender
Elev

Avatar


NEJ! Harry potter FÅR inte vara slut. Min J.K Rowling kanske vill skriva en till bok c:
Men till ämnet: Vi ska göra en lång Harry saga, jag börjar att skriva några meningar, så ska ni skriva fortsättning, fast om jag skriver: " James med tåget..." Så kanske nästa skriver " och då kom Några okända in.." och nästa " de frågade om de fick slå sig ner.. ", Sen så ska det handla om någon av Harrys barn, men vi får ja komma på massor av andra karaktärer. :3 Fattar ni? BRA!
-----
Luna stog på perrongen.
" Men pappa är du säker på att det blir bra? " Frågade hon Harry ( pappa )
" Jadå! Men hej då, nu kommer tåget! " Sade han och pussade Lilly hej då...

I fly whit my friend, and fight to the end ♥ Im a Gryffindor ♥

5 mar, 2013 19:46

Borttagen

Avatar


(Är med! )

Lily klev på tåget. Hon gick till en kupe där hennes bröder, James och Albus, och hennes kusiner satt, Rose, och Hugo (som också skulle börja första året) och alla andra satt.
"Är rädd frö att börja första året?" frågade James och flinade retsamt.
"Sluta jaga upp henne!" sade Albus.
"Hur har din sommar vart?" frågade Hugo, sedan började de prata om Quidditch.

5 mar, 2013 20:03

Hermione O..O
Elev

Avatar


Då började Lily prata med Rose istället.
"vad kul det blir att få komma till Hogwarts!"
sade Rose.
"jag undrar bara vem som är det nya läraren i försvar mot svartkonster..." Svarade Lily fundersamt.

Hermione från Ravenclaw

9 mar, 2013 16:07

Bevaka tråden

Forum > Kreativitet > Harry Potter slut?

Du får inte svara på den här tråden.