Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Regnet började falla i stora, tunga droppar [Novell]

Forum > Kreativitet > Regnet började falla i stora, tunga droppar [Novell]

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hej, jag heter Janet. Jag var alltid den där flickan som var mobbad, och blev kallad ful. Jag var van med det, men allt förändrades den där kvällen där jag fick min första kyss, jag kommer ihåg att jag smakade på ordet kyss, precis som en karamell. Ordet smakade saftigt och kraftfullt. Äsch jag ska inte tråka ut er, och berätta själv. Allting började den dära veckan jag åkte ner till London på språkresa och träffat Jake. Jake var en lång kille, med brunt lockigt hår. Nästan krulligt. Hans mage var gudomlig! Han hade säkert 6-pack eller något sånt, men jag bryr mig inte så mycket om det, utan han förstod mig på det där sättet som bara han gjorde.

Vi hade hållit kontakten och nu under sommarlovet skulle han tillbringa sin td hos sina släktingar häruppe i Stockholm. Han hade messat mig att träffa han utanför nttclubben Dance klockan nio.

Och där stod han, precis som han hade lovat. Jake, min "sommarromans", vi träffades i höstas i London när jag var där på språkresa. Nu hade han kommit hit på lovet, för att hälsa på sin släkt.

Jag ryktes snabbt ur mina djupa tankar när han plötsligt stod bakom mig. Vi tittade en lång stund på varandra, och började le. Jag såg hans små skrattgropar, dem var ljusbruna och små. Han log igen, och pekade mot himlen. Mina ögon följdes med av hans hand. Jag såg ett stjärnfall, och önskade att jag skulle få en kyss. Jack slutade titta på himlen, och förde undan mitt ljudbruna hår så att det hamnade bakom mitt öra. Vi vände på våra huvuden och jag kändes hans andning, han andades lugnt och sakta. Jag titatde upp igen, och våra läppar möttes. Efter en lång stund av kyssar så börjar den regna, men det var inget vanligt regn utan regnet började falla i stora, tunga droppar.


Den kvällen var fantastisk, det var den verkligen.

5 jun, 2012 21:15

Seriously
Elev

Avatar


Jättebra! Kommer det en fortsättning?

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

6 jun, 2012 00:04

Borttagen

Avatar


Ja, tror det!

6 jun, 2012 09:53

Borttagen

Avatar


Jättebra!

7 jun, 2012 19:59

Bevaka tråden

Forum > Kreativitet > Regnet började falla i stora, tunga droppar [Novell]

Du får inte svara på den här tråden.